Gunnorp imorn! :D

hej hopp! sorry att jag inte bloggat ;/ har inte haft tid, de e ju sommarlov :D
Btw; imorn åker ja t gunnorp för 3 året irad! :D kmr säkert bli bääst♥ åker dit me Ebba, Alice & Olivia :D
Olivia vill ha Canton, Tosse eller salsa, Alice vill ha Hprtensia, Phaeton eller Cola. Ebba vill ha Trixon, Cylwia eller Bingo. Själv vill jag ha Tomlee :D♥
just nu packar jag,
kom hem från fjällen för ett tag sen :)
alltså, jag packar till gunnorp ;)
 toppen väder!



Puss//Thea


Och vinnaren är....

ja täkte ha e liten tävling! :) man vinner en länknig! ;)


Fråga är;jag är ju skötare på Montana,men vem är min favoritPONNY förutm Montana?
och vem är min favoritHÄST förutm Haily?
PS.från ågesta alltså ;)
den som kommenterar rätt svar först vinner!
ALLA ska kommentera ;)


Postat av: Beliebern Tilda

wesslan o juvir

tack till alla som komenterade! och stort grattis till dig Tilda!
rätt svar var Juvir och Wesselton!


http://bloggforbeliebers.bloggplatsen.se/   http://bloggforbeliebers.bloggplatsen.se/

http://bloggforbeliebers.bloggplatsen.se/   http://bloggforbeliebers.bloggplatsen.se/ 

http://bloggforbeliebers.bloggplatsen.se/   http://bloggforbeliebers.bloggplatsen.se/

http://bloggforbeliebers.bloggplatsen.se/   http://bloggforbeliebers.bloggplatsen.se/

http://bloggforbeliebers.bloggplatsen.se/   http://bloggforbeliebers.bloggplatsen.se/


Grattis Tilda!

Puss//Thea


Tråkit :/

hej,hej, idag har jag inte gjort når speciellt.



Puss//Thea


Längsen !


Heeeej!
Det var längsen men min data har pajat o min pappa har inte åkt in med den ÄN ! :P Ajja, har varit med Linn,Linus,viktor,David,Dennis,Axel o Erik idag ! Var väll sådär först bråkar Axel o Erik (dom är syskon) o sen Dennis o Linn som är halvsyskon !! :O Ass jobbigt ;P
Sitter o chattar på fb olyssnar på musik <3 Aha har verkligen ingen blogglust så HERRÅ <333 // Emelie :* <33


Tävling!

ja täkte ha e liten tävling! :) man vinner en länknig! ;)


Fråga är;jag är ju skötare på Montana,men vem är min favoritPONNY förutm Montana?
och vem är min favoritHÄST förutm Haily?
PS.från ågesta alltså ;)
den som kommenterar rätt svar först vinner!
ALLA ska kommentera ;)

Puss//Thea

Om jag endå fick hyra dig...♥

jag ska ju inte bara till gunnorp på läger... igentligen skulle a bara gått på grällstas men sparade ihop pengarna själv,

här kommer ponny(sarna) jag vill ha på grällsta


 



Namn: Izyda
Kön: Sto
Född: 2003
Ras:
Färg: Brunskäck
Kategori: B
Mankhöjd: 130
Inriktning: Allround
Pris: 20000
Information: Iza är en söt liten ponny med fin gång. Hon har lätt för att gå i form och är lagom frammåt, men ändå lite envis. Hon passar inte till lektioner då hon inte ställer upp och går runt,runt därav det låga priset på en enormt trevlig häst som aldrig varit sjuk. Okomplicerad i all hantering.




Namn: Maximus
Kön: Valack
Född: 2004
Ras: Polsk ponny
Färg: Gulbrun
Kategori: C
Mankhöjd:
Inriktning: Allround
Pris: 25000
Information: "Musse" är en riktig rolig ponny för den som har ridit ett tag. Kröker fint på nacken och hoppar gärna. Snäll och trevlig i all hantering.



Namn: Krokodyl
Kön: Valack
Född: 2001
Ras: Polsk ponny
Färg: Linfux
Kategori: C
Mankhöjd: 132
Inriktning: Allround
Pris:
Information:

Vackrast i världen. Vår lilla Krokodyl charmar alla med sitt utseende och personlighet. Är dessutom väldigt snäll i all hantering och ridning, men kan ibland bli lite busig i galoppen.



vem tror i skulle passa mig bäst?
snälla sig inte nåt i stil med "ingen haha"
alltså inget taskigt...

Puss//Thea





Packlista!!

nu e de bara 13 dar kavr till Gunnorp!!!!!<3 tänkte skriva packlistan!

(häst)kläder
tandborste & tandkräm
Hårborste
tofsar
ryktsaker
häst & människogodis/snaks
ridväst & ridhjälm & handskar
regnkäder
lakan
kudde
gossedjur ;)
bok/tidning
Mobilladdar & mobil
kamera & kameraväska & kamerabatterier
Ipod(LADDAD!)
dagbok
penna
sudd
pengar(220 kr)
handuk & badkläder
schabrak
plåster & salvor
ridspö x2
kapsylöppnare
flugsmällare
myggsprej
grimma & grimmskaft
skor(ridskor,gympadojor & foppatofflor)
Maskara
dricka
:D
de va allt ja kom på just nu, kommer inte kunna blogga under ridlägerveckan :(
min mobil har inte gratis ibnternet, men kan kanske blogga på Alices mobil ;)

Puss//Thea



Nalle♥

finaste ponnii♥ j jag minns varje gång jag red dig i P1,P2 & P3, vilket var säkert 954577394566949846676490 gånger.. :'(♥ guud vad jag grät när du såldes, men du fick det bra, men nu är du till salu igen! JAG VILL HA DIG!!!!!!! älskar dig fiinaste ponnii♥

Nalle♥

Här är länken till sidan där han står till salu...♥
http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=469846&inriktning&typ

Puss//Thea

Klänningar! :*♥'

Här e lite klänningar ja köpte från H&M♥


Thi's one i like most♥








Puss♥//Thea

Dagens' :*♥

Linne: H&M
Tröja: Inter Sport
Jeans-tajts: H&M




S O M M A R L O V♥

OMG! Jag kan knappt fatta det, de är bara 15 dagar kvar till gunnorp :D jag döör!
Det ska bli så hääär kul! ja typ dör om jag inte får TomLee?<3 näe man han är ju en gulle ponni :)<3
iaf, igår var det övernattning på terängbanan! det va kul, men jag tappade bort min mobil..men vi hade en TILL räserv hemma ;) jag delade tält med Josefin,Emma,Olivia,Alice,sara,Clara och Ella! :D vi hade 11-manna tält ;D vi badade o sånt de va kul! men jag halkade i o hade sår på armen o ryggen... sen sommnade jag och Sara klockan 2 och vaknade typ halv 4... Nu får jag ju inte träffa Montana mera över sommaren!:(


Ha en bra Sommar!

Puss♥//Thea

Ridning igår :D

hej hopp!! igår red jag Montana<3 haha, vi red till tärrengbanan och hoppade de va kul men sen hade alice o fanny slarvat bort min mobil..o vi hittade den inte..men Fanny, jag ÄR inte arg! jag lovar gumman jag blev ja bra ledsen<3 men annars va de kul! :D idag var jag i Farsta o köpte lite grejor klänningar o skor o en kofta! :P

Puss//Thea

Haily<3

Nu har jag bästemt mig.jag ska bli på Haily o INTE Casper i höst.Fanny han är din<3 jag har bättre kontakt med Haily :P kmr fortfarande inte sluta på Montana<3

//Thea

.

haha kmr nt på nån rubrik....men jag har haft liite otur ida :S först så skulle jag gå över en stock som låg över 1 meter jupt vatten under sig, då halkar jag ner...de e iskallt eftersom de va källvatten!sen tappade jag bort min mobil så vi letade i 2 timmar! men vi hittade den :P nu tar vi dom bra nyheterna, de e bara 23 dagar kvar till Gunnorp och bara 6 dagar till skolavslutningen!^^ o så e caper(min gamla drömponny) ledig! :D sså ska börja sköta han i höst ist för en stor häst. men ska inte sluta på Montana.<3 om han fortfarande är ledig i höst vill säga :P
//Thea


:S?

http://www.youtube.com/watch?v=M-QbTGRuwmw&feature=player_detailpage

;D

hej hopp! just nue ida här, vi ska KANSKE sova över :P a, men orkar nt skrivar mer men ni ska få en bild.


Orkar nt rotera :P vet att den e skum...

Puss<3//Thea

Grattis på 18-Årsdagen Montana♥



Happy Birthday to You

Happy Birthday to You
Happy Birthday Dear Montana
Happy Birthday to You♥



Älskar dig mest, finaste ponnii♥



Oavsätt vad som händer i framtiden kommer du alltid vara den bästa, Tyvär kunde jag ju inte komma till stallet och säga grattis till dig idag. Men igår sa ja grattis på alla sätt jag kunde!♥


Kiss & Hugs♥//Thea 


RSS 2.0