S O M M A R L O V♥

OMG! Jag kan knappt fatta det, de är bara 15 dagar kvar till gunnorp :D jag döör!
Det ska bli så hääär kul! ja typ dör om jag inte får TomLee?<3 näe man han är ju en gulle ponni :)<3
iaf, igår var det övernattning på terängbanan! det va kul, men jag tappade bort min mobil..men vi hade en TILL räserv hemma ;) jag delade tält med Josefin,Emma,Olivia,Alice,sara,Clara och Ella! :D vi hade 11-manna tält ;D vi badade o sånt de va kul! men jag halkade i o hade sår på armen o ryggen... sen sommnade jag och Sara klockan 2 och vaknade typ halv 4... Nu får jag ju inte träffa Montana mera över sommaren!:(


Ha en bra Sommar!

Puss♥//Thea

Kommentarer
Postat av: Fanny <3

? har du en ny mobil? :O Eller hade då, eftersom att du fick en reserv ... <33

Fin header förresten.

Datum: 2011-06-13 / Tid: 08:17:49
URL: http://fannnzy.blogg.se/
Postat av: SV:Fanny<3

japp, hade en reserv som jag tappade bort :( men vi hade en TILL ;)<3

Datum: 2011-06-13 / Tid: 10:27:49







Kommentera Under ! strong>

Namn:
Stammis ?br />
E-postadress: (Bara För oss !)

Bloggadress ?

Kommentar:

Trackback