Packlista!!

nu e de bara 13 dar kavr till Gunnorp!!!!!<3 tänkte skriva packlistan!

(häst)kläder
tandborste & tandkräm
Hårborste
tofsar
ryktsaker
häst & människogodis/snaks
ridväst & ridhjälm & handskar
regnkäder
lakan
kudde
gossedjur ;)
bok/tidning
Mobilladdar & mobil
kamera & kameraväska & kamerabatterier
Ipod(LADDAD!)
dagbok
penna
sudd
pengar(220 kr)
handuk & badkläder
schabrak
plåster & salvor
ridspö x2
kapsylöppnare
flugsmällare
myggsprej
grimma & grimmskaft
skor(ridskor,gympadojor & foppatofflor)
Maskara
dricka
:D
de va allt ja kom på just nu, kommer inte kunna blogga under ridlägerveckan :(
min mobil har inte gratis ibnternet, men kan kanske blogga på Alices mobil ;)

Puss//Thea



Kommentarer
Postat av: Olivia♥

fin blogg thea!

så duvet stavas det SNACKS och inte snaks♥

och du har väl fått lite ide om vad jag gjorde på min blogg, Packlistan, men jag är stolt över att ngn vill härma mej♥

Datum: 2011-06-17 / Tid: 16:23:00
URL: http://oliviaalskarponnie.blogg.se/
Postat av: Thea

Asså Olivia jag har inte härmat dig ? jag hade inte ens sätt att du skrivit en packlista på din blogg... o k bry hur det stavas

Datum: 2011-06-17 / Tid: 19:00:11
Postat av: VI

asså

Datum: 2011-06-18 / Tid: 13:35:29
Postat av: JAO

asså det har du ju visst gjort, det kan du inte neka till eftersom den ser nästan likadan ut!

+ att det är viktigt att du stavar rätt om det är vissa som har dej som förebild+att det låter hemskt att svära!

PS. det kostar att vara inne på internet på ALLA mobiler, det vet både vi och du!

Datum: 2011-06-18 / Tid: 13:38:35
Postat av: Anonym

Datum: 2011-06-18 / Tid: 13:39:11
Postat av: Anonym

Datum: 2011-06-18 / Tid: 22:22:30
URL: http://http
Postat av: Anonym

wtf? Olivia,jag har inte härmat dej,de e hur många som helst som skrivit en liknande. Och när svärdet jag? Hur fan kom det in i bilden? Och på min mammas tex kostar det inte pengar att surfa.

Datum: 2011-06-18 / Tid: 22:26:54
Postat av: Thea

Och vilka är "vi"?

Datum: 2011-06-18 / Tid: 22:28:23
Postat av: JAO

jo, alla abonemang kostar extra pengar sötnoos!

och i vissa komentarer så svär du!

men fin blogg gmn och snygg header, önskar att jag hade en liknande

julia alice och jag menas med vi

Datum: 2011-06-19 / Tid: 12:04:12







Kommentera Under ! strong>

Namn:
Stammis ?br />
E-postadress: (Bara För oss !)

Bloggadress ?

Kommentar:

Trackback