Kladdmuffins!

hejhopp bloggen! har tyvär inte bloggat, men har haft bloggtorka :/ iaf igår red jag Montana fjärde gången irad nu ;D
sen fick man önska 3 hästar till skötarridning! fett nice man fick önska stora hästar!
jag önskade:
1:Haily
2:Montana
3:Rita
:D

imorn ska ja med Nikita till Pandora ;) o på lördag ska jag sova över hos nicki ;)<3

iaf, nu drogar jag KLADDMUFFINS som jag ch Ollen bakat<3
mumsigt...
men allvarligt så börjar jag tröttna å vår design/header.
Ska göra en ny typ ikväll :)

men lite bilder dåra :)

Mongobild...



Saknar dig men på allah SKA jag ha dig så back off.



Du är helt enkelt bäst.


Jag är käääär<3


Love u girls<3



Jag♥Epoza & Montana

Olivia♥Canton & Juvir

Alice♥Honeybee & Armani

Ebba♥Phaeton & Flingan


Puss♥//Thea

Kommentarer
Postat av: armani o HB ofc :)

haha ba sååå heta <3:) love u tooooo

Datum: 2011-09-02 / Tid: 09:31:06







Kommentera Under ! strong>

Namn:
Stammis ?br />
E-postadress: (Bara För oss !)

Bloggadress ?

Kommentar:

Trackback