frågor och svar om mig :D

Födelsedag? 4 Decemper 1999

Favoritmat? Tacos

Favoritbok? Simon & Sophie

Favorithästar? Pyssling, Montana, Epoza, Lillfixa, Max, Pakulik och Brolle

Intressen? Hästar, Ridning, Shopping, Kompisar, Rita och Datan ;)

Bästisar? Emelie, Alice, Ebba, Olivia och Emelie A

Nästan bästisar xD? Nikita, Emma S, Ida

Bästa ridläger? Gunnorp

Favoritartist? Justin Bieber typ? xD

Skolor jag sökt inn till? Kunskapskolan och Prima

Roligaste killen jag vet? haha, det måste vara Sebbe :P

Fulaste killarna jag vet? Många, men i klassen, Jakob alex T, oscar G typ :P haha

Äkligaste krypen:S? Larver, Gräshoppor och Daggmaskar!!!

Lyckotal? 4

de va det jag kom på just nu :)

//Thea

Kommentarer







Kommentera Under ! strong>

Namn:
Stammis ?br />
E-postadress: (Bara För oss !)

Bloggadress ?

Kommentar:

Trackback