Bilder från Högmora :)

som ni vet har jag tagit en hel del bilder från högmora där Pyssling står, så nu kmr en massa bilder! :D


Pyssling♥


Pandora


Jag och Pyssling♥


Nikita & Pandora♥


Sigge


Jag & Sigge♥


Jag & Sigge igen♥


Nikita & Sigge♥


Pokke


Idi


jag & Loppan♥


Pyssling♥


Pyssling kliar magen xD


Jag & Pyssling♥


Jag & Pyssling igen xD♥


Pyssling♥


Johanna & Dari♥


Nikita & Pandora♥


Pandora


Jag & Stene♥


Cissi



Så, det var inte alla bilder men jag orkar inte ta alla! :)♥
Puss♥//Thea

Kommentarer
Postat av: alice<3

ja kan följa me på tor om ja får <3 :D

Datum: 2011-09-04 / Tid: 16:38:07
Postat av: Thea :)

går tyvär inte på torsdag som du vet :/ men nästa vecka! :D<3

Datum: 2011-09-04 / Tid: 20:08:17
Postat av: Oliviah ♥

vf fick inte Alice följa med??

frågar bara för att jag är nyfiken ^^♥

Datum: 2011-09-08 / Tid: 19:10:54
Postat av: Thea

hon fick, men hon kunde inte :)

Datum: 2011-09-08 / Tid: 20:54:00







Kommentera Under ! strong>

Namn:
Stammis ?br />
E-postadress: (Bara För oss !)

Bloggadress ?

Kommentar:

Trackback