Sorry

Heej babes !
Sry att jag inte har bloggat men har inte haft tiden till det!
Men ska bättra mig nu !!!
Igår:
Så red jag, jag fick flugan och vi fick rida fritt på platon ! Gick inte bra, Flugan lyssnade inte och var inte koncentrerad på vad jag gjorde ! :O Men det blir någ bättre till nästa vecka men vill inte rida Flugan då vill ah någon annan ;)
Idag:
Har jag varit i skolan. Den var ass tråkig dampade på syslöjden så vår lärare fick säga till mig tusen gånger o jag gjorde ingenting heller satt bara o pratade föratt jag inte hittade något att göra ! O hon typ brydde sig inte det var fe1 nice <33 Sen så fick vi veta klasserna till 6:an jag är inte nöjd .... det här är min klass till 6:an :
Som stannar i klassen:
1 Frida Anbratt
2 Sofie Nyström Axensjö
3 Marcus Carlström
4 Gustaf Christianson
5 Måns Engblom
6 Sofia Fureby (kanske kommer att sluta)
7 Sara Hansson
8 Rebecka Hasselrot (Kanske kommer att sluta men troligen inte)
9 Natasha Jovanovic
10 Filip Karlquist
11 Vilma Karlsson
12 Emelie Kleveryd (JAG)
13 Freddan Lundell
14 Amanda lägermark
15 Jonatan Sjöholm
16 Dag Södergren
17 Sofia Taliercio
18 John Tegman
19 Erik Wahlberg
20 Linn Eklöw
21 Matti Soltanhamid
Nya som kommer:
22 Hanna Götlund
23 Maja Bergbom
24 Märta Carlsson
25 Caroline Ericsson Selin
26 Albin Francke
27 Axel Södergren
28 Sebastian Nilsson De Gysser
29 Zebastian Skoog
Världens bästa klass ELR INTE DIREKT VA ????
Just nu:
Sitter jag o gör läxan ! Måste göra engelskan har inte gjort den o den ska in imorron ! Så måste sätta fart ! <33333 O jag sitter även på fb :) såklart
SEEU <333 // Emelie :***

Kommentarer







Kommentera Under ! strong>

Namn:
Stammis ?br />
E-postadress: (Bara För oss !)

Bloggadress ?

Kommentar:

Trackback