Hallo ;)♥

hej!sry att ja nt gjort speciellt långa inlägg :/ ja tänker nt skylla på tidsbrist elr nått, jag är helt enkelt lat...a, men nu e ja iaf rätt glad! :D till hösten (om nt innan!) så ska jag få bli skötare på Bukett, ska självklart nt sluta på Montana!.. får se om ja har tid men troligen, MEN! den här gången kan ingen säga "du kan inte älska henne du känner henne inte!" för det gör ja visst! ha! har en kompis som sköter henne så ja har varit med henne o borstat och även hämtat henne från hagen o sånt. a men ja e liite sur också :/ skulle hoppat på platon på onsdag men vi ska åka till fjällen så de blir inget :(( åå...men har bestämt mej för att jag vill ha Mysza på Grällsta! :D<3 en riktigt gullig liten ponny som ni ska få se en bild på nu! & några andra ;) 

Mysza♥


Bukett♥ ,Hoppas det var okej att jag tog bilden Tilda!♥


Och till sist, en bild på mig och Montana♥


Ehrm, Ursäkta sitsen, seriöst haha. sämst jag rider! :S



Puss//Thea



PS.
Ni tycker säker att bloggen e tråkig som innehåller för mycket hästar, men om jag LOVAR att skriva om annat också, så får NI lova att börja komentera ♥:P


Kommentarer
Postat av: Fanny <3

Häst är bäst ! Kul med Bukett ! <3

Datum: 2011-05-30 / Tid: 19:55:14
URL: http://fannnzy.blogg.se/
Postat av: Thea<3

Japp :D<3

Datum: 2011-05-30 / Tid: 20:30:50







Kommentera Under ! strong>

Namn:
Stammis ?br />
E-postadress: (Bara För oss !)

Bloggadress ?

Kommentar:

Trackback