Skype !

Tja!
För typ några minuter sen ringde Marcus mig på skype fast det var Hampus som ringde igentligen bara att han var inloggad på Marcus ! Ja bah "vrf ringer du mig" för vi känner typ inte varandra ! O sen så svarade jag o han bara "Hur gammal e du?" ja bah"99:a" han bah "Vilken skola går du i?" Ja bah "Snättringe" Han bah "vad heter du?" Ja bah "emelie" Han "efternamn?" Jag "kleveryd" Han bah "Känneru något namn?" jag "neeh" sen så frågade han om jag tyckte Marcus va snygg Jaag bah "Kanske, kanske inte, vem vet" han bah "vadå kanske, kanske inte.... säga bara jag elr neej!" sen la han på för Marcus kom typ! :D Heheh, riktigt kul :P
Det var bara det jag ville säga
Puss o kram / Emelie <3

Kommentarer







Kommentera Under ! strong>

Namn:
Stammis ?br />
E-postadress: (Bara För oss !)

Bloggadress ?

Kommentar:

Trackback