mina 2 underbara veckor på grällsta :D

hejsan svejsan!
börjar med att bärreta om min vecka på grällsta :)
första dagen kmr vi alla dit glada :D sen får ja veta vad jag ska bo o så ;)
vi e 10 stycken :)
jag önskar Musse o Bass och våran ledare tycker inte att musse är något bra val ;)
sen äter vi middag o har lekar. sen blir det en låång natt.
dagen därpå är alla trötta men spända över vilken häst vi ska få ;)
jag får veta att jag ska ha Donn en supersöt liten ponny som jag blev helt kär i ;)<3
men han va tyvär inte så underbar att rida... han va tjurig o envis och ganska seg.. när han inte ville sparkade han backut! :O njae inte min typ. Jag får byta häst Till Gera som jag tycker om väldigt mycket! :)
men dagen därpå blir hon väldigt jobbig... så ja ber om att få prova en ny häst..! :)
det blir en nervös väntan på vilken häst det blir :) jag blir väldigt förvånad när Annahita kommer o säger att jag ska få prova lilla Max!
men jag blir helt kär i den lilla hoppglada ponnyn!
jag behåller honom men dagen då vi rider till sandtaget vill jag testa pakulik.. men han deffentivt inte min typ!
vi hade massa kul! vi red på terrängbana till sandtaget hoppade barbacka och en massa skoj! :D
Nu kommer det en massa bilder! :D

Max<3




bästa ledaren<3


Jag o Max<3


de var allr för idag :)

Puss//Thea

Kommentarer







Kommentera Under ! strong>

Namn:
Stammis ?br />
E-postadress: (Bara För oss !)

Bloggadress ?

Kommentar:

Trackback