Farsta :)

hej hopp!
nu har idag har jag varit i farsta och köpt lite grejer :)



Pippitröja Gina Tricot

Väska Accent







Magtröja H&M




Leopardtrjöra H&M



Stadium Aoutfit (dock inte köpt idag)



Tajts H&M, Jeanstajts H&M, Adidas Mjukisbyxor
Länna sport (inte från farsta)


Ursäkta att dom 4 sista bilderna är så suddiga, mobilkameran e inte sådär superbra...

ja, och så köpte jag ett par örhängen och present till Alice som har fest ikväll ;)♥
igår va de nice i stallet jag o Nikita kollade när Olivia och Alice red o vi hade kul när va kastade hennes mobil... ;)
men på tisdag ska jag med till Nikitas häst! :)♥ och nästa helg ska jag sova över hos henne najsigt! ;)
och så KANSKE Olivia oxå sover över men jag tror inte det men kankse! :)♥

Puss♥//Thea

Kommentarer







Kommentera Under ! strong>

Namn:
Stammis ?br />
E-postadress: (Bara För oss !)

Bloggadress ?

Kommentar:

Trackback