Sry <3

1
Bjuder ! <3
Vet har inte blogga på skiiiiiiiiiiiiiit länge men orkar verkligen inte på sommarlovet ! o.O
Aja, kan skriva vad jag har gort i veckan !
Måndag: Va med Linn o sov över hos hennes mamma med Dennis, Simon o David ! Fett nice vi såg Mr.bean :D Sen så somnade jag halv 5 o vaknade 6 -.- Ass jobbigt
Tisdag: Va med Linn o träffade matte, o Ludde :) <3
Onsdag: Jag o Linn badade med  simme, matte o ludde <3333
Idag : Va med Linn, Basse o Ludde ! hade det ass kul sen så skulle linn till sin morbror o Basse skulle hem till Fittja :) Så då gick jag o Ludde hem till mig <3 O hoppade lite sen gickvi till utsälje o sen skulle han hem o äta sen så gick vi till utsälje igen efter ;D <3
AA, det vr väll min vecka vet inte ens om den stämmer det har hänt så jävla mkt såmin hjärna är lite proppad :P -.-
Imorron ska jag va med Linn o Ludde o Kanske Basse :) få se om han kan :! YEEs nice vecka :D <3
Föresten så just nu sitter jag på fb o lyssnar på spotify XD
Hugs-n-Kisses // Emelie <333333 :*

Kommentarer







Kommentera Under ! strong>

Namn:
Stammis ?br />
E-postadress: (Bara För oss !)

Bloggadress ?

Kommentar:

Trackback